Még tovább hazafelé megálltunk Budaörsön (nem kellett sokáig könyörögnöm:), hogy lássunk valami hazai füvet is. Ez itt Fedőék Li-2-ese, aki továbbra is gyönyörűséges!
A nagyhangár egyik felében éppen valamilyen (nem repülő-) céges ünnep volt, így az ott álló gépeket kitolták a szabdba, hogy ne zavarják a vendégeket :-/ Így került napvilágra ez a szépséges Morava, akinek az egyik motorja hiányzik. Szomorú látvány.
Ennek a Mi-2-esnek a főrotor-lapátjai hiányoztak. Ha hozzávesszük, hogy még állt ott egy légcsavar nélküli Gawron, és egy hiányos függőleges vezérsíkú Ancsa is, akkor kimondottan depresszió-gerjesztő képet mutatott a reptér :-(
Ezt a Maulét sajnos soha nem sikerült repülés közben látnom, de még a hangáron kívül is ritkán...
Veres Zoli SP-91-ese, mely már nem a fő gépe, hiszen épp ezekben a napokban rakta össze kétfedelű "légibohóc"-masináját.
Na ez viszont végre egy Zlin, egy Z-142-es. Ő számomra újdonság volt Budaörsön, mivelhogy szerintem nyíregyházi illetőségű (szóljatok rám, ha nem!).
A nagycsarnok sarkában két Gawront is láttam "szerelődni", az egyik a HA-SBD...
... a másik az SBK volt. A háttérben "vegyes bontott" Wilga, Tréner és egyéb alkatrészek is megfigyelhetők.
Ezt a kis Cessnát se rémlik, hogy láttam volna korábban. Rég jártam itt!
A HA-SVL volt a másik ilyen "nekem új" Cessna. Baloldalról egyébként természetesen egy Z-726 , konkrétan a HA-SDE Avia M-137AZ motorja nyílik be :)
Az RTL Klub légi filmezésre alkalmas kamerával felszerelt MD-500-asa is épp megérkezett. A gömb alakú izében van a rezgéscsillapított kamera).
Folytatás: SOCATA Tampicotól a Cmelakig