3404 a Határ útnál, "B" véggel előre. Természetesen ez a kocsi is egy MUV, nem sima UV.
3405 a 13-as vonal utolsó napjaiban az Örs vezér terén, a Gyakorló utcánál levő ideiglenes végállomáson...
3406 Kőbánya-Hízlalónál. A villamosnak szóló szakállsa vasúti sorompó látványa manapság már elég ritka. Igaz, valószínűleg az egész egyvágányos szakasznak meg vannak számlálva a napjai, amennyiben átépítik kétvágányosra...
3407 a kelenföldi kocsiszínben. A látszat ellenére a plafonon világító fénycsövek nem nagyon világították be a helységet, egyébként pedig kint erősen szürkült, úgyhogy az egy csoda, hogy ilyen jól látszik a képen a tuja :-)
3408 és 3800 a Móricz Zsigmond körtéren.
3409 a Száva kocsiszínbe behajtás közben.
3410 a Pacsirtatelepen.
3411 a Száva udvarán.
A 3412-es a Bihari úton Kőbányán. Az is látszik, hogy az utcai önjelölt művészei milyen "szépen" összefirkálták szegényt...
3413 a Száva kocsiszín csarnokában.
3414 Kelenföldön, a kocsiszínbe visszatérés közben.
3415 a Móriczon, a Villányi út torkolatában.
3416 Kelenföld kocsiszínben.
3417 momentán épp a fenekét mutatja nekünk a kelenföldi kocsiszín udvarán, de sebaj, legalább hátulról is van kép UV motorkocsiról :-)
3418 a Gellért téren.
3419 szintén budafoki kocsi, itt éppen a Szabadság hídon kaptam le egy nyári estén.
3420 a Szávában.
3422 alatt éppen motort cserélnek az egyik forgóvázban, ehhez meg van emelve a kocsiszekrény.
3423 Száva kocsiszín udvarán.
3424 az Éles saroknál, érdemes megfigyelni a felsővezetékrengeteget!
3425 a Kőrösi Csoma úton, az Éles saroknál.
3426: Ő már nem síma UV, hanem MUV, azaz _m_odernizált, amint az ebből a távolságból is látható a fekete gumival szigetelt, nem mozgatható homlokablakon, és a csatolt üzemben két áramszedővel közlekedő szerelvényen. Látja? Nem látja? Na látja! A két áramszedő egyébként azért különleges, mert a régi UV-knál két motorkocsi csatolásánál általában csak az első kocsi szedője van fent. És a ráadás: a 3426 volt az a MUV, mely az átalakítása után egy darabig pneumatikusan mozgatott áramszedővel rendelkezett, míg vissza nem szerelték a hagyományos, kötéllel lehúzhatóra.
3427 "a Szávában".
Ez jelenleg elég megszokott látvány: 3428+6025+3422 a 47-esen, előtérben egy másik szerelvény (3200+3822, ez már nem annyira tipikus) 41-esként a Móricz Zsigmond körtéren. Még talán a kép közepén látható csinos nőnemű egyedeket lehetne kiemelni a kompozícióból (ha ki lehetne:-)
A 3429 selejtezése után Száva kocsiszínben.
3430 selejtezés után...
3431 Száva kocsiszínben.
3432 Száva kocsiszínben.
3433 a fák hűs árnyékában.
3434 a budafoki elágázásnál.
3435 ugyanott.
3436 a Bartók Béla út elejénél. A sínek közti olajnyomok szerintem nagyon durvák...
3437 az Éles saroknál.
3438 a Gellért téren.
3439 a Száva kocsiszín udvarának sötétjében...
3440 a Száva kocsiszín bejáratában: könnyen lehet, hogy ez a kép nemsokára már csak emlék lesz, ha a 2001 nyarán érkező hannoveri villamosok átveszik az UV-k és MUV-ok helyét a remizben...
Egy másik MUV: 3441.
3442 a Finommechanikai Műveknél a Fehér úton.
3443 Száva kocsiszín nagycsarnoka mellett.
3444 a Szávában.
3445 hátulról nézve a vasúti híd alatt.
A 3446-os MUV a Száva kocsiszínben, a kocsimosó mellett.
3447 a Gubacsi úton.
3448 a 13-as vonalán a szeméttelepnél, ami igazából az FKF Rt. szemétszállító járműveinek telephelye, de a név az megmaradt.
3449 a Hungária kocsiszínben.
3450 a Fehér úton.
3451, pár méterrel előrébb. Ez a kocsi a hetvenes évek második felében leégett, de felújították, sőt: ő volt az első UV, amelyik a jelenleg is látható műszerasztalt kapta a régi, fedéllel lezárható helyett.
3452 a Horog utcánál.
3453 a Mázsa téren.
3454 és csatolt társa szintén Pesterzsébeten, hátulnézetből.
3455 a külső Üllői úton.
A 3456-os MUV a Határ útnál.
3457 az Üllői úti metróépítés közepette.
3458, szintén.
Egy közeli felvétel 3459-ről.
3460.
3461 Szávában.
3462 a Béke tér közelében.
3463 éppen befut az átépítés alatt álló Nagyvárad térre.
3464 a 29-esen.
3465, szintén.
3466 a Nagyvárad téren.
3467 a Pöttyös utca közelében.
3468 Kőbánya Hízlalónál.
3469, azaz az előbbi szerelvény hátulról. A 13-as tábla félrecsúszott, ami azért jópofa, mert már hónapokkal a kép készítése előtt is ugyanilyen csálén állt...
3470 az Üllői úton épp a mai Határ úti csomópontot közelíti meg.
3471 a Nagyvárad téren.
3472 a Fehér úton, rendes filmre fotózva rendes géppel, így aztán az ég is szép fölötte :)
3473...
... és 3474 a Száva kocsiszín csarnokának végében.
A 3400-as pályaszámmezőben a 3474-es a legmagasabb szám, azaz ezután már a 3800-as sorozat készült.
Tovább/vissza: a 3200,
3300, 3800-as
pályaszámú UV motorkocsik