Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

vasút itthon
vasút külföldön
keskeny nyomtávon

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
Ismét havazás II.

Előző oldal

Délután járunk, Zugló kocsiszín előtt...

... ahol egyszercsak megjelent a 7140-es hóseprő Muki.

Ugyanő kicsit később a Mézeskalács tér (leánykori nevén: MÁV telep) bejárata előtt.

Az éjszaka folyamán további hóseprőket is lehetett látni a városban szerteszéjjel, például a 7121-est, mely itt éppen a 42-es Tóth Árpád utcai végállomása előtt pihen.

További látnivalót jelentettek a "töretőjáratok", melyek a felsővezeték, a sínek és a váltók használhatóságának érdekében törték a jeget, amerre jártak.

Ez ismét a 7121-es hóseprő, mely a pacsirtatelepi hurkot tisztítja éppen.

Másnap még esett egy kevés hó, aztán még egy nappal később felhők helyett már napsütés volt csak. Ez persze (a kiszórt több tonna sóval együtt) olvadáshoz vezetett, ahogy az itt, az István úton látszik is.

Nyolcadikán is maradt a napos időjárás, itt éppen a Móricz Zsigmond körtéri új (ideiglenes) villamosmegállóban áll meg ez a Tátra.

És íme a 41-es vonal, ahová már napokkal ezelőtt ki akartam nézni, de végülis Angyal Tibor bíztatása, és NZA "ráérése" bírt rá arra, hogy  pár órát rááldozzak :)

Szép ez a környék ilyenkor (is)! Ha minden igaz, nemsokára lakópark létesül a lápszerű részen.

UV felülnézetből a balatoni műút felüljárójáról.

További UV-k a kőérberki síneken...

Egy illusztris szerelvény: 3200+3201, az elsőként elkészült UV "iker".

A 41-es kamaraerdei végállomásán nem csak a vágányok érnek véget, hanem ez az oldal is. De ki tudja, lehet, hogy még ennek is lesz folytatása.


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra