Budapesti életképek 15. fejezet (3)
2003 tavasza

Előző oldal

Egy BKVT lóvasúti kocsi utánépítése a Füstiben. Szép!

Az 59-es villamosvonalat korábban nem nagyon fotóztam, most egy NZA-val közös sétán pótoltam ezt a hiányosságot.

Egy kis Szahara a Szabadság-hegy tövében: itt a villamosok kerekei valószínűleg gyakran megcsúsznak, ezért kerül a tapadásnövelő homok ilyen mennyiségben a pályára.

További "csak úgy".

Bár nem lehetett előre tudni, az előző képek készítése után négy nappal...

.... a korábban már látott T5C5K kocsik megjelentek ezen a vonalon. Hogy melyiken? Hát, erről a kijelzőről nem derül ki! Végülis nem baj, ha egy berendezés az éles üzembe vétel után két órával már nem működik teljesen jól :-/

Ilyen az újjávarázsolt kocsik belseje, el is neveztem Gépnarancsnak.

Az első pár szerelvényt a Moszkva téren adták át egy kisebb ünnepély keretében az utazóközönségnek, de igazából már az átadás előtt néhány órával is szállítottak utasokat.

Miközben a tér egyik sarkában őszintén örültünk a hangulatjavító korszerűsítésnek, százötven méterrel arrébb ilyen állapotban levő ICS-ket lehetett fotózni.

Eh, inkább nézzünk valami szépet: Tátra a Vár tövében.

Ismét kis kedvenceim, ...

... ezúttal az Astóriánál.

A Belgrád rakparton se nagyon fényképeztem korábban, most ez is megvolt.

Ez az ICS...

... másodikként állt be a Vidra utcai hurokba, melyet a jó budapesti szokások (lásd még: "csavarhúzóval veri be a szeget") jegyében már nem használnak hurokként.

Nem idegesítjük fel magunkat, nagy levegő, megnyugvás... :) Jöjjön ismét pár UV, a Deák térről, ...

... és Kispestről.

Levezető tornaként lássunk egy ICS-t a 30A külső végállomási tartózkodóhelyén - azaz két megálló között a 30-as vágányain - pihenni.

Mostanra ennyi, de folyt. köv.!


Vissza az oldal tetejére   Vissza a tartalomjegyzékhez