Egy BKVT lóvasúti kocsi utánépítése a Füstiben. Szép!
Az 59-es villamosvonalat korábban nem nagyon fotóztam, most egy NZA-val közös sétán pótoltam ezt a hiányosságot.
Egy kis Szahara a Szabadság-hegy tövében: itt a villamosok kerekei valószínűleg gyakran megcsúsznak, ezért kerül a tapadásnövelő homok ilyen mennyiségben a pályára.
További "csak úgy".
Bár nem lehetett előre tudni, az előző képek készítése után négy nappal...
.... a korábban már látott T5C5K kocsik megjelentek ezen a vonalon. Hogy melyiken? Hát, erről a kijelzőről nem derül ki! Végülis nem baj, ha egy berendezés az éles üzembe vétel után két órával már nem működik teljesen jól :-/
Ilyen az újjávarázsolt kocsik belseje, el is neveztem Gépnarancsnak.
Az első pár szerelvényt a Moszkva téren adták át egy kisebb ünnepély keretében az utazóközönségnek, de igazából már az átadás előtt néhány órával is szállítottak utasokat.
Miközben a tér egyik sarkában őszintén örültünk a hangulatjavító korszerűsítésnek, százötven méterrel arrébb ilyen állapotban levő ICS-ket lehetett fotózni.
Eh, inkább nézzünk valami szépet: Tátra a Vár tövében.
Ismét kis kedvenceim, ...
... ezúttal az Astóriánál.
A Belgrád rakparton se nagyon fényképeztem korábban, most ez is megvolt.
Ez az ICS...
... másodikként állt be a Vidra utcai hurokba, melyet a jó budapesti szokások (lásd még: "csavarhúzóval veri be a szeget") jegyében már nem használnak hurokként.
Nem idegesítjük fel magunkat, nagy levegő, megnyugvás... :) Jöjjön ismét pár UV, a Deák térről, ...
... és Kispestről.
Levezető tornaként lássunk egy ICS-t a 30A külső végállomási tartózkodóhelyén - azaz két megálló között a 30-as vágányain - pihenni.
Mostanra ennyi, de folyt. köv.!