Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

vasút itthon
vasút külföldön
keskeny nyomtávon

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
Budapesti életképek 13. - harmadik eresztés

Előző oldal

Novemberben elterjedt, hogy a MUV motorkocsikat ki fogják vonni a forgalomból, így elmentem ilyeneket fotózni. Túl sok már nem volt belőlük forgalomban, az biztos!

A hír akkor nem bizonyult igaznak, a kocsik a következő héten is munkába álltak. Viszont ha már itt voltam, letofózhattam a 3800-as sorozatú UV kocsikat, melyek a Száva kocsiszínben még csak nem régóta vannak.

Ekkoriban valamiért rámjött az esti fotózhatnék, azzal súlyosbítva, hogy állvány nélkül tettem ezt, ami kicsit nehezíti a feladatot.

Persze nem csak villamost fotóztam, hanem a szépen kialakított ex-Nemzeti Gödröt is, melynek egy baja van csak, hogy nem igazán sikerült neki funkciót (és tulajdonost) találni. Az mindenesetre jó, hogy kinéz végre valahogy a város szívének egyik legfrekventáltabb pontja!

A másik irányba nézve...

De vissza a villamosokhoz: csatolt ICS-k a Nyugati pályaudvar előtt.

Tartalékszerelvény a Deák téren.

És ez ismét a Határ út, ahova Mr. Cyberrel vándololtunk el.

"Banán"-hegyek.

3800-as UV a Nagysándor József utcában.

Csatolt MUV a Vörösmarty utcában.

Ugyanő a Székelyhíd utcában.

ICS a 30-ason ugyanott.

Lazításként következzék két hannoveri, egy a Fehér úton...

... egy pedig a Gubacsi útnál.

Az egyik T5C5K prototípus az előbb is látott, akvarell-beütésű felhők előtt. Baloldalt TW6000, középen ICS, jobbra Tátra - micsoda kavalkád!

Na, még egy TW6000, és már megyünk is tovább...

Következő oldal


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra