Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

vasút itthon
vasút külföldön
keskeny nyomtávon

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
A Bartók Béla út felújítása 6.
Egy laikus környékbeli búcsúja a hepétől és a hupától

Előző oldal
 

A Kosztolányi Dezső tér is csendesebb lett, bár ezt a táblát nem minden autós akarta észrevenni...

Itt látható, hogy a felsővezetéket már leszerelték.

19/V. Nem tudni, hogy miért "per vé", és miért nem sárga alapon, mint ahogy megszoktuk. Persze ez végülis részletkérdés, az sokkal fontosabb, hogy a járat kimondottan sűrűn jár!

Rétegek a felbontásban.

A lövészárok túloldalán a buszok állnak.

Kanyargás be a Vásárhelyi Pál utcába. Elől a nagypanelt már kiemelték.

A sínek vége...

... és a felsővezetéké.

A Móriczon a megálló vágányzatának elvágott talpfái láthatók a földben.

Metszet-kép.

Itt már megkezdték az új pálya fektetését valamilyen föld- vagy homokréteg  ledöngölésével.

A Gellért téri megálló...

... most út vezet át a helyén. A jegyárusító automata állványa azért ottmaradt a peronból rögtönzött járdaszigeten :)

Sín. Sínek.

A sínek helye.

A vakvágánnyá változott Szabadság híd...

... és a kanálissá változott síngödör :)

A 18-as villamos az Erzsébet híd alatt kapott egy fejvégállomást...

... némi vágányrendezgetés után.

Érdekes látvány, de szerencsére csak ideiglenes :)

Folytatás: a következő oldal


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra