Szeged - a Tátrák városa II.

    Előző oldal

    A trolitelepen egy sor ex-BKV-s busz várakozott arra, hogy lefotózzam őket. Nemrég gondolkodtam el azon, hogy milyen kevés képem van ráncajtós Ikarus 280-asról, most egy kicsit pótoltam ezt a hiányosságot, hisz egyikük ilyen volt.

    Ez pedig egy Mercedes Citaro busz. Az SZKT a villamos- és trolipótlás megoldására szerezte be ezeket a járműveket. Sajnos utazni nem tudtam vele, mindenesetre jól nézett ki!

    Back in the streets: Bengáli a Széchenyi tér sarkán.

    Aznap csak a 905+904 szerelvényt láttam csatolva utast szállítani...

    ... azt viszont legalább többször is :)

    Ha minden jól megy, nemsokára ez a kereszteződés is átépül az Annakútnál...

    ... akárcsak a 3/3F és a 4-es végállomása Tarjánban. Itt egy dupla hurokvágány kerül kiépítésre, hogy az egyirányú KT4-esek meg tudjanak fordulni.

    Ez a végállomás viszont egyre kihaltabb: pár éve még a Postás Sporttelepig elmentek a villamosok, ma csak így véget érnek a Fonógyári mentén.

    A már látott T6 szerelvény alkonyatkor.

    Bár utasokat még csak a 200-as KT4-es szállított, a 201-es is kint volt, tanulójáratként.

    A fotó kedvéért utóbbit még át is feliratozták 1-esre, hogy jobban harmonizáljon az itt Rókusi végállomáson mellette álló 200-assal :-)

    A Tátrák belső vizuális utastájékoztatója a pesti Volvo buszokból (is) már ismerős.

    És még egyszer a 201-es, ezúttal az Indóház téren. Ki akartam próbálni, mennyire tudok kézből fotózni este - hát ennyire.

    Így a végén csak annyit tennék hozzá, hogy a jövőben valószínűleg a szokásosnál gyakrabban vissza fogok nézni Szegedre, mert mostanábban lesz mit fotózni!


    Vissza a nyitóoldalra
    HamPage
    Vendégkönyv