Szeged: a Tátrák városa 2005 februárjában II.

Előző oldal

A trolitelepen egy sor ex-BKV-s busz várakozott arra, hogy lefotózzam őket. Nemrég jöttem rá, hogy milyen kevés képem van ráncajtós Ikarus 280-asokról, most egy kicsit pótoltam ezt a hiányosságot :)

Ez pedig egy Mercedes Citaro; az SZKT a villamos- és trolipótlás megoldására szerezte be ezeket a járműveket. Sajnos utazni nem tudtam vele.

Back in the streets: Bengáli a Széchenyi tér sarkán.

Aznap csak a 905+904 szerelvényt láttam csatolva utast szállítani, ...

... azt viszont legalább többször is :)

Ha minden jól megy, nemsokára az Annakútnál levő csomópont is átépül, ...

... akárcsak a 3/3F és a 4-es végállomása Tarjánban. Itt egy dupla hurokvágányt is létesítenek, hogy az egyirányú KT4-esek meg tudjanak fordulni.

Ez a végállomás viszont egyre kihaltabb: pár éve még a Postás Sporttelepig elmentek a villamosok, ma így érnek véget a Fonógyári szélén.

A már látott T6 szerelvény alkonyatkor.

Bár utasokat még csak a 200-as KT4-es szállított, a 201-es is kint volt, tanulójáratként.

A fotó kedvéért utóbbit még át is feliratozták 1-esre, hogy jobban harmonizáljon a mellette álló 200-assal :)

A Tátrák belső vizuális utastájékoztatója a pesti Volvo buszokból (is) ismerős.

És még egyszer a 201-es, ezúttal az Indóház téren. Ki akartam próbálni, mennyire tudok kézből fotózni este - hát ennyire.

Így a végén csak annyit tennék hozzá, hogy a jövőben valószínűleg a szokásosnál gyakrabban el fogok Szegedre jönni, mert lesz mit fotózni!


Vissza az oldal tetejére   Vissza a tartalomjegyzékhez