Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

vasút itthon
vasút külföldön
keskeny nyomtávon

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
Baracsy Ákos: Szegedi bengális életkép-hegyek II.

Előző oldal

A második adag életkép-gyűjteményhez nem fűznék bevezetőt, hiszen még eleget fáraszthatlak benneteket az egyes képek közti szövegben :-)

660-aska, itt (is) sejthető az a giliszta-kígyózás, amit az előbb említettem.

662 kitérőből távozva.

Újabb adag feeling. Ez a kocsi egész takaros!

660-aska belülről.

... és kívülről (megint).

Bitte schreiben Sie Ihre eigene Beschreibung hier.

Nagyvárosi anzix párás időben.

És igen, igen, egy újabb Tiszanet hirdetés! Ja, és 810-eske. Dugonics tér/Kölcsey kitérő.

Tábka, tábla, tablicsku.

... és ez itt már az SZKT kocsiszín, 659-eskével, aki, mint a tábla is mutatja, éppen betegeskedik.

659 másik vége.

A 609-es egyirányú kocsi. Remélem az oldal kapcsán valaki elmondja, hogy miért lett 6*9-es belőle, ugyanis elől-hátul hiányzik a nulla a pályaszámból. (Megjegyzés: állítólag csak lekopott. De mindkét végen? A nullák ennyire nem ragadnak Szegeden?)

609 nagy hátsó ablaka...

... valamint a tripla szélességű hátsó ajtó, ami szerintem nagy forgalomban kifejezetten hasznos lehet. Igaz, hogy három ajtóval ez a kocsi így se valami nagy áteresztőképességű!

Egyirányú háromajtósból sosem elég, ezért még pár kép a 609-esről!

[Ez itt a reklám helye... vagy bármi másé]

609 feneke.

Ez pontosan a nemtudomhányas számú kocsi, amiből lehet, hogy a kitudjahanyas lesz. Papírforma szerint nemtudoménhány=654, kitudjahány=821, de a hozzáértők szerint ez nem szentírás.

A 313-314 nosztalgiaszerelvény, leánykori nevén 2569-2573.

A kocsiszín a közeli közúti felüljáróról.

Zoom, zoom, zoom, shake the room! (Hm, azt hiszem ezért rögtön elnézést is kérek:)

... s míg szendereg a robogás, álmában rozsdásodik egy picit...

Ez a furcsa kis UFÓ (M III) egy munkajármű. Természetesen nem ér a nyomába az SZ5 és SZ6 szolgálati kocsik Füzesi-műhelyes acélvázas kocsiszekrényének, de kétségtelen, hogy érdekes egy szerzet!

Egy Bengáli nem Bengáli (814)...

... vérszagra gyűl az éji vad (814 & 806) :)

Szívmelengető: FVV-csúcstalálkozó (előbbiek + 820).

A 814-es türelmesen vár arra, hogy sorra kerüljön...

... közben 813 csendesen egyhelyben hullámzik (már megint ez a kígyó-effekt a hátsó végen).

A belső térben UFO alakú lámpák ontják a fényt.

Egy pillantás a másik végre.

[Aki kitalál ide valami jó szöveget, az ingyen letöltheti ezt a képet. Aki nem, az is.]

Az a kék+színes izé nem a Bengáli tetején van, pedig a figyelmetlen szemlélődőnek talán be lehetne mesélni, hogy a Ganz "ipari" csuklósok után ezeket a jószágokat is korszerűsítik, és felszerelik tirisztoros szaggatóval, és egyéb térfogaló dolgokkal :-)

"Zöld fű, sárga villamos". Na jó: zöldes gaz, tarkabarka villamos...

Szeged by night: 813-as az előző képen jól láthatóan a British Airways-t reklámozta, ez a tuja a KLM-et, vajon nem fog ez belharchoz vezetni? (helyszín: Centrum áruház)

Ez a kép annyira tetszett, hogy sokáig desktop háttér volt a gépemen.

Előtér: a 810-es Bengáli esti portyán. Háttér: a Milleneum Falcon éppen átlépi a fénysebességet.

660 by night. And this is the end for now...


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra