"Négyesváltó" II.
    Farkashegy, Budaörs, Dunakeszi, Gödöllő - földön megközelítve

    Előző oldal

    Mivel repülőmániánkat az itt látottak nem elégítették ki, úgy döntöttünk, továbbmegyünk. Hova máshova, mint Budaörsre? Különösen mivel Farkashegyről nyugatnak nézve a Li-2-est is láttuk repülni egyet.

    Az RTL Klub légiriporter MD-500-asa, ezúttal kicsit közelebbről.

    A masina műszerfala, amiből így blikkre semmit nem spóroltak ki.

    Kemping-szitakötők (R-44, és már csak azért is kemping, mert az árából pár elég jól kiépített kempinget is meg lehetne venni:).

    HA-SUK, egy újabb Cessna, amit eddig még nem láttam.

    Fedőék (Centro-plane) HA-SJA-ja állítólag új, (még) erősebb motort kapott a közelmúltban, no meg pár mobiltelefonos matricát. A háttérben a Li-2, immár a földön.

    Egy német lajstromú Cessna a céges rendezvény miatt megint kiürített nagyhangár előtt.

    Nagy örömömre szolgált, hogy ez a Morava visszakapta másik motorját is - pár hete ugyanis az egyik még hiányzott!

    Ancsa csonka függőleges vezérsíkkal.

    Veres Zoli SP-91-ese fellépésre előkészítve. A gépen a kétszemélyes fülketető van, de tőle jobbra látható az egyszemélyes is!

    "László atya" repülő temploma, végre nem a hangár mélyére eldugva, hanem kint a napfényben.

    Jelképes kompzíció: az elől álló gépek fürdenek a fényben, de a reptér nyugati, lassan teljesen körbeépített végére már árnyék vetül.

    A Cessna Skymaster hátsó, tolólégcsavarját eddig még nem sikerült jól lefotóznom, itt végre elég jól látszik.

    Folytatás: a dunakeszi reptér


    Vissza...
    vagy
    Levelet írhatsz...
    vagy
    Belefirkálhatsz a vendégkönyvbe