Mivel repülőmániánkat az itt látottak nem elégítették ki, úgy döntöttünk, továbbmegyünk. Hova máshova, mint Budaörsre? Különösen mivel Farkashegyről nyugatnak nézve a Li-2-est is láttuk repülni egyet.
Az RTL Klub légiriporter MD-500-asa, ezúttal kicsit közelebbről.
A masina műszerfala, amiből így blikkre semmit nem spóroltak ki.
Kemping-szitakötők (R-44, és már csak azért is kemping, mert az árából pár elég jól kiépített kempinget is meg lehetne venni:).
HA-SUK, egy újabb Cessna, amit eddig még nem láttam.
Fedőék (Centro-plane) HA-SJA-ja állítólag új, (még) erősebb motort kapott a közelmúltban, no meg pár mobiltelefonos matricát. A háttérben a Li-2, immár a földön.
Egy német lajstromú Cessna a céges rendezvény
miatt megint kiürített nagyhangár előtt.
Nagy örömömre szolgált, hogy ez a Morava visszakapta másik motorját is - pár hete ugyanis az egyik még hiányzott!
Ancsa csonka függőleges vezérsíkkal.
Veres Zoli SP-91-ese fellépésre előkészítve. A gépen a kétszemélyes fülketető van, de tőle jobbra látható az egyszemélyes is!
"László atya" repülő temploma, végre nem a hangár mélyére eldugva, hanem kint a napfényben.
Jelképes kompzíció: az elől álló gépek fürdenek a fényben, de a reptér nyugati, lassan teljesen körbeépített végére már árnyék vetül.
A Cessna Skymaster hátsó, tolólégcsavarját eddig még nem sikerült jól lefotóznom, itt végre elég jól látszik.