életképek
vasút itthon
közelről
|
||||||||||
Budapesti életképek 15. fejezet,
3. rész
Egy BKVT lóvasúti kocsi utánépítése a Füstiben. Szép! Az 59-es villamosvonalat korábban nem nagyon fotóztam, most egy NZA-val közös sétán pótoltam ezt a hiányosságot. Egy kis Szahara a Szabadság hegy tövében: itt a villamosok kerekei valószínűleg gyakran megcsúsznak, ezért került a tapadásnövelő homok ilyen mennyiségben a pályára. További "csak úgy". Bár nem lehetett pontosan tudni, az előző képek készítése után négy nappal... .... a korábban már látott T5C5K kocsik megjelentek ezen a vonalon. Hogy melyiken? Hát, erről a kijelzőről nem derül ki! Végülis nem baj, ha egy berendezés az éles üzembe vétel után két órával már nem működik teljesen jól... Ilyen az újjávarázsolt kocsik belseje, el is neveztem Gépnarancsnak. Az első pár szerelvényt a Moszkva téren adták át egy kisebb ünnepély keretében az utazóközönségnek, mely előtte pár órával már utazhatott a típussal, mivel az átadás előtt már szállítottak utasokat... Miközben a tér egyik sarkában őszintén örültünk a hangulatjavító korszerűsítésnek, százötven méterrel arrébb ilyen állapotban levő ICS-ket lehetett fotózni. Eh, inkább nézzünk valami szépet: Tátra a Várpalota tövében. Ismét kis kedvenceim... ... ezúttal az Astóriánál. Na, a Belgrád rakparton se nagyon fényképeztem korábban, most ez is megvolt... Ez az ICS... ... másodikként állt be a Vidra utcai hurokba, melyet a jó budapesti szokások (lásd még: "csavarhúzóval veri be a szeget") jegyében már nem használnak hurokként. Nagy levegő, megnyugvás... ... és néhány UV kikapcsolódásképpen. Levezető tornaként lássunk egy ICS-t a 30A külső végállomási tartózkodóhelyén - azaz a 30-as vágányain két megálló között - pihenni.
© Varga
Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon
található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!
Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra |
||||||||||