A Márnemmoszkva tér átépítése (3)
Augusztus 3-án használatba vették a 4/6-os végállomását.
El persze még nem készült, és ez nem csak azt jelentette, hogy a váltót kézzel kellett állítani, ...
... hanem hogy a járdák sem készültek el. A járókelőknek szegélyköveket kellett átlépnie (balra), illetve a Combino utolsó ajtajának használata is nehézségekbe ütközött, mert még dolgoztak a peron kövezésén (jobbra).
Július-augusztus néhány digitális filmkockán.
A déli oldalon igazából semmi nem változott, de olyan szépen sütött a nap, hogy kellett róla pár fotót készítenem!
A tér egyik oldalán még épp csak elkezdtek újra megjelenni a sínek, a másikon már aktívan használták őket.
Ismét napvilágot lát az alagút
A Várfok utcát lezárták, és elkezdték elhordani a korábban mellé hordott rámpát.
Balra: augusztusban már újra látszott az alagút bejárata, és mellette elkészült a cölöpös támfal is, ami a domboldalt tartja. Jobbra: a Vérmező utca felé is kisebb-nagyobb támfalak épültek, azaz úgy sejtem, hogy a tér hasznos (?) területe megnőtt a régihez képest.
A támfal és a régi alagút elé ezután még egy áthidalás és egy némileg rejtett épület is került, tehát itt még nem volt vége a munkának.
Szeptemberben a Vérmező utca alatti részen is elkezdték lefektetni a leendő vágánymező alapjait.
A videónapló 2015 augusztusi kiadása (nagyon nehéz bármit is a videók alá írni, tessék megnézni őket!).
Augusztus utolsó napjától kezdve a 61-es is bejárt a térre a fasor felől. Végleges helye még nem lévén a 4/6-os egyik vágányára állt be.
A Várfok utca alatti részen is elkezdett elindulni a vágányosodási folyamat :)
Ebben a csücsökben nem voltak annyira látványosak a változások, de azért nem állt le az élet.
Még egy augusztusi videó. Tudom, egyben kellett volna feldolgozni, de túl akartam lenni mindig az aktuális adagon :)