életképek
vasút itthon
közelről
|
||||||||||
Baracsy Ákos: Szegedi bengális életkép-hegyek
II.
A második adag életkép-gyűjteményhez nem fűznék bevezetőt, hiszen még eleget fáraszthatlak benneteket az egyes képek közti szövegben :-) 660-aska, itt (is) sejthető az a giliszta-kígyózás, amit az előbb említettem. 662 kitérőből távozva. Újabb adag feeling. Ez a kocsi egész takaros! 660-aska belülről. ... és kívülről (megint). Bitte schreiben Sie Ihre eigene Beschreibung hier. Nagyvárosi anzix párás időben. És igen, igen, egy újabb Tiszanet hirdetés! Ja, és 810-eske. Dugonics tér/Kölcsey kitérő. Tábka, tábla, tablicsku. ... és ez itt már az SZKT kocsiszín, 659-eskével, aki, mint a tábla is mutatja, éppen betegeskedik. 659 másik vége. A 609-es egyirányú kocsi. Remélem az oldal kapcsán valaki elmondja, hogy miért lett 6*9-es belőle, ugyanis elől-hátul hiányzik a nulla a pályaszámból. (Megjegyzés: állítólag csak lekopott. De mindkét végen? A nullák ennyire nem ragadnak Szegeden?) 609 nagy hátsó ablaka... ... valamint a tripla szélességű hátsó ajtó, ami szerintem nagy forgalomban kifejezetten hasznos lehet. Igaz, hogy három ajtóval ez a kocsi így se valami nagy áteresztőképességű! Egyirányú háromajtósból sosem elég, ezért még pár kép a 609-esről! [Ez itt a reklám helye... vagy bármi másé] 609 feneke. Ez pontosan a nemtudomhányas számú kocsi, amiből lehet, hogy a kitudjahanyas lesz. Papírforma szerint nemtudoménhány=654, kitudjahány=821, de a hozzáértők szerint ez nem szentírás. A 313-314 nosztalgiaszerelvény, leánykori nevén 2569-2573. A kocsiszín a közeli közúti felüljáróról. Zoom, zoom, zoom, shake the room! (Hm, azt hiszem ezért rögtön elnézést is kérek:) ... s míg szendereg a robogás, álmában rozsdásodik egy picit... Ez a furcsa kis UFÓ (M III) egy munkajármű. Természetesen nem ér a nyomába az SZ5 és SZ6 szolgálati kocsik Füzesi-műhelyes acélvázas kocsiszekrényének, de kétségtelen, hogy érdekes egy szerzet! Egy Bengáli nem Bengáli (814)... ... vérszagra gyűl az éji vad (814 & 806) :) Szívmelengető: FVV-csúcstalálkozó (előbbiek + 820). A 814-es türelmesen vár arra, hogy sorra kerüljön... ... közben 813 csendesen egyhelyben hullámzik (már megint ez a kígyó-effekt a hátsó végen). A belső térben UFO alakú lámpák ontják a fényt. Egy pillantás a másik végre. [Aki kitalál ide valami jó szöveget, az ingyen letöltheti ezt a képet. Aki nem, az is.] Az a kék+színes izé nem a Bengáli tetején van, pedig a figyelmetlen szemlélődőnek talán be lehetne mesélni, hogy a Ganz "ipari" csuklósok után ezeket a jószágokat is korszerűsítik, és felszerelik tirisztoros szaggatóval, és egyéb térfogaló dolgokkal :-) "Zöld fű, sárga villamos". Na jó: zöldes gaz, tarkabarka villamos... Szeged by night: 813-as az előző képen jól láthatóan a British Airways-t reklámozta, ez a tuja a KLM-et, vajon nem fog ez belharchoz vezetni? (helyszín: Centrum áruház) Ez a kép annyira tetszett, hogy sokáig desktop háttér volt a gépemen. Előtér: a 810-es Bengáli esti portyán. Háttér: a Milleneum Falcon éppen átlépi a fénysebességet. 660 by night. And this is the end for now...
© Varga
Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon
található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!
Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra |
||||||||||