Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
vasút
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
Baracsy Ákos: Szegedi bengális életkép-hegyek II.

Előző oldal

A második adag életkép-gyűjteményhez nem fűznék bevezetőt, hiszen még eleget fáraszthatlak benneteket az egyes képek közti szövegben :-)

660-aska, itt (is) sejthető az a giliszta-kígyózás, amit az előbb említettem.

662 kitérőből távozva.

Újabb adag feeling. Ez a kocsi egész takaros!

660-aska belülről.

... és kívülről (megint).

Bitte schreiben Sie Ihre eigene Beschreibung hier :)

Nagyvárosi anzix párás időben.

És igen, igen, egy újabb Tiszanet hirdetés!!! Ja, és 810-eske. Dugonics tér/Kölcsey kitérő.

Tábka, tábla, tablicsku.

... és ez itt már az SZKT kocsiszín, 659-eskével, aki, mint a tábla is mutatja, éppen betegeskedik.

659 másik vége.

A 609-es egyirányú kocsi. Remélem az oldal kapcsán valaki elmondja, hogy miért lett 6*9-es belőle, ugyanis elől-hátul hiányzik a nulla a pályaszámból. (Megjegyzés: állítólag csak lekopott. De mindkét végen? A nullák ennyire nem ragadnak Szegeden?)

609 nagy hátsó ablaka...

... valamint a tripla szélességű hátsó ajtó, ami szerintem nagy forgalomban kifejezetten hasznos lehet. Igaz, hogy három ajtóval ez a kocsi így se valami nagy áteresztőképességű!

Egyirányú háromajtósból sosem elég, ezért még pár kép a 609-esről!

[Ez itt a reklám helye... vagy bármi másé]

609 feneke.

Ez pontosan a nemtudomhányas számú kocsi, amiből lehet, hogy a kitudjahanyas lesz. Papírforma szerint nemtudoménhány=654, kitudjahány=821, de a hozzáértők szerint ez nem szentírás.

A 313-314 nosztalgiaszerelvény, leánykori nevén 2569-2573.

A kocsiszín a közeli közúti felüljáróról.

Zoom, zoom, zoom, shake the room! (Hm, azt hiszem ezért rögtön elnézést is kérek:)

... s míg szendereg a robogás, álmában rozsdásodik egy picit...

Ez a furcsa kis UFÓ (M III) egy munkajármű. Természetesen nem ér a nyomába az SZ5 és SZ6 szolgálati kocsik Füzesi-műhelyes acélvázas kocsiszekrényének, de kétségtelen, hogy érdekes egy szerzet!

Egy Bengáli nem Bengáli (814)...

... vérszagra gyűl az éji vad (814 & 806) :)

Szívmelengető: FVV-csúcstalálkozó (előbbiek + 820).

A 814-es türelmesen vár arra, hogy sorra kerüljön...

... közben 813 csendesen egyhelyben hullámzik (már megint ez a kígyó-effekt a hátsó végen).

A belső térben UFO alakú lámpák ontják a fényt.

Egy pillantás a másik végre.

[Aki kitalál ide valami jó szöveget, az ingyen letöltheti ezt a képet. Aki nem, az is.]

Az a kék+színes izé nem a Bengáli tetején van, pedig a figyelmetlen szemlélődőnek talán be lehetne mesélni, hogy a Ganz "ipari" csuklósok után ezeket a jószágokat is korszerűsítik, és felszerelik tirisztoros szaggatóval, és egyéb térfogaló dolgokkal :-)

"Zöld fű, sárga villamos". Na jó: zöldes gaz, tarkabarka villamos...

Szeged by night: 813-as az előző képen jól láthatóan a British Airways-t reklámozta, ez a tuja a KLM-et, vajon nem fog ez belharchoz vezetni? (helyszín: Centrum áruház)

Ez a kép annyira tetszett, hogy sokáig desktop háttér volt a gépemen.

Előtér: a 810-es Bengáli esti portyán. Háttér: a Milleneum Falcon éppen átlépi a fénysebességet.

660 by night. And this is the end for now...


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra