Megértem őket :)
Ezen a fotón jól látszik a típus jellegzetes, enyhén előrenyilazott szárnyállása.
Földközelben. Az előtérben a régi betonozott pálya látható, emögött van egy jó minőségű újabb is. Mindenesetre meglepő volt, hogy két betonpálya is van, szovjet léptékkel lehet, hogy a régi sincs használhatatlan állapotban!
Erről a helikopterről már sokmindent láttam lógni, de egyszerre három embert és három zászlót még nem. Most ez is megtörtént :)
Huzatos lehetett ott fent (lent is az volt)!
A spontán akrobaták (SAR/Katasztrófavédelmi csapat) kicsit közelebbről.
Nagy örömömre egy "Cmelak" is bemutatót tartott délután. A képen nem le- vagy felszáll, hanem földközelben repülve permetez. Ennek a gépnek ez a lételeme!
Itt viszont már tényleg az állóhelyre gurul vissza. Mit mondjak, az előbb se volt sokkal magasabban :)
És a Li-2 ismét nekilódult bemutatót tartani!
Jó ezt a feltámadt repülőt látni-hallani! Megnyugtatóan tiszta mind a formája, mind a repülése...
A bemutató végeztével, kiengedett futókkal és féklapokkal leszállás közben.
Kigurulás...
Begurulás.
A nap folyamán kétszer bemutatót tartott Veres Zoltán is, még mindig Szuhoj-26-ossal. Ha minden jól megy, június közepén már új gépével fog repülni!
Nagy égi jelenségek: Zoli, a Szuhoj, és a Hold :) Sokszor láttam egyébként őt repülni, de most valahogy még szebben tette, mint eddig!
Fejen...
...és (félig) késben. Az előtérben a sárga gép egy Apollo Fox.
Zoli után újabb utasrepülés jött, aztán elindultunk hazafelé, hogy még naplemente előtt elérjünk Budaörsre. Ez bőven sikerült, az 53 éves gép nagyon szépen törte előre magát a levegőben az otthoni fű irányába. És tette mindezt olyan szépen és nyugodtan, hogy barátnőm kicsit el is bóbiskolt :)
Szép kis nap volt, előfordulhatna ilyen gyakrabban is!