Szerintem senki nem lepődik meg, ha azt írom, hogy ez még mindig nem elégítette ki repülőgépek látványa iránti vágyunkat. Mivel már bőven délután volt, sok választásunk nem volt, szinte csak Gödöllő maradt a gyorsan meglátogatható sportrepterek közül. Ezt az ötletet már csak azért is kapacitáltam, mert ide még nem sikerült eljutnom - amikor egyszer megpróbáltam, semmi élet nem volt ott.
Most viszont igen: két Ancsa látványa fogadott bennünket!
Mindkettőn dolgoztak valamit, bár csak az egyiken indítás előtti ellenőrzés jelleggel (na nem ezen, hanem az előbbi képen láthatón).
Persze Cessnák is voltak, például ez...
... illetve ez,...
... róla...
... és róla nem is beszélve!
Utóbbi (HA-VEB) gép műszerfala.
Egy ilyen, szemmel láthatóan nem éppen üzemeltethető állapotban levő "kétszázvalahányas" is látható volt, az oldalán egy nagy festett tigrissel.
A repülőtér egyébként a legtisztább, legrendezettebb benyomást keltő reptér volt, amin az utóbbi időkben jártam, és a gépek is tiszták, szépek voltak!
A kontrasztot ez a Mi-8-roncs képviselte, de még ekörül is szépen nyírva volt a fű!
A nap megkoronázásaként itt is tudtam egy ilyen gyönyörűséget fotózni: a HA-FBI, aki szintén Zlin-43-as.
Egyszerre három gép is készül a felszálláshoz. Állítólag ez nem sokszor fordul elő itt, ezért megörökítettem. Balra egy Ancsa, jobbra a Zlin, köztük a háttérben a piros Cessna.
Az aznapi repülős program lezárásaként végignéztük a gépek felszállását: itt az Ancsa látható a buló felett (igazából persze mögötte)...
... itt pedig a Zlin. A Cessna-kép nem sikerült túl jól :-)
Ezután már nem is nagyon mentünk sehova, csak haza. Fárasztó, de azért klassz nap volt!