életképek
vasút itthon
közelről
|
||||||||||
Látogatás a Hungária kocsiszínben, 2002 (3)
A látogatás létrejöttében nyújtott segítségért köszönetet szeretnék mondani a BKV Rt. Kommunikációs Osztályának! Az előbb említett másik csarnok, azaz az "egyenes": itt csöpögnek le a megázott tuják, ...
... illetve itt takarítják ki őket belülről is.
Az egésznek az egyik értelme az, hogy télen nem fagy rá a víz a kocsikra. (Budafokon például kültéri mosó van) A régi csarnok mellett egy újabb, ahol komolyabb szerelési feladatokat is el tudnak végezni.
A sarokból be lehet látni a "csöpögőcsarnokba"...
A 1407-es villamos épp napvilágot lát :)
Itt elég alaposan meg tudják bontani a tujákat, bár ezeken a kocsikon csak apróbb dolgokat eszközöltek (az egyik alatt például nem voltak forgóvázak).
Nyitva a kredencajtó: az ICS-ken a kocsi alján levő szerelvényeket felhajtható köténylemezek takarják. Egész másként nézne ki a típus, ha ezek nem lennének! Na, ezt a látogatást se tudtam "elvesztett sínek" kergetése nélkül lebonyolítani: ez a váltó egyenesben már nem járható, eredetileg egy kisebb műhelyhez vezetett.
Közben mintha csak én rendeltem volna, érdekes kocsimozgás támadt: a 3432-es MUV először kiment a szerelőcsarnokból...
Aztán nekiállt átrendezni a helyi ideiglenes MUV-állományt. Kedvenc villamosformám egy szintén klasszikus építészetű kocsiszín előtt - mintha csak képeslapot készíteni jöttem volna ide :) A látogatás végeztével a Sport utcán át indultam a Hungária körút felé, ... ... közben búcsúzóul még egy kiálló csatolt Ganzot is láthattam.
© Varga
Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon
található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!
Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra |
||||||||||