Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

vasút itthon
vasút külföldön
keskeny nyomtávon

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
A túrás folytatódik: Fehérvári út II.
Avagy a XI. kerületi gyerek továbbra is érdeklődve figyeli a történéseket...

Előző oldal

A déli oldali angolváltó kicsit közelebbről...

... illetve az északi oldal az idáig rövidített 18-assal...

... és 47-essel. Érdekes módon nem lett 47 és 47A jelzésre szétválasztva a két szakasz.

Ugyanaz a téma más szögből.

Néha ilyen is előfordult: mind a két vágányon két 18-as, 47-es meg sehol...

A Móriczon ekkor még nem látszik nyoma a két hónappal később kezdődő építkezéseknek...

Június elején újabb csonkítások léptek életbe: a balatoni és pusztaszabolcsi (a hivatalos elnevezése valószínűleg más, talán 30a és 40a, de ez csak egy főállású vasútmániásnak mond valamit :-) vasútvonalak fölötti hid (mely igazából két híd: egy vasbeton és egy acél) felújítása miatt a 47-est visszavágták a remizig, a 41-est pedig szüneteltették. Az utolsó napon még kimentünk NZA-val fotózni, és jól meg is áztunk a háttérben látható viharfelhő jóvoltából.

A 41-est busszal pótolták ezidőre, ehhez ijesztően véglegesnek látszó megállókat is építettek Rózsavölgyben.

A menetrend is hagyott némi kívánnivalót maga után: bizonyos időszakokban a követési időköz fél óra volt, mely jóval több, mint a villamosé! Vajon így akarták leszoktatni a helyieket a tömegközlekedésről?!

A vasút fölötti híd (igazából felüljáró) még használatban, 41-essel...

... és 47-esekkel.

A felüljáró az elágazástól nézve.

A felújítás idejére két különleges "mentesítő" járat is indult, a 7C és a 47Vgyors, utóbbinak lehet, hogy nem ez a hivatalos elnevezése, de a "kék alapon fehér betűk piros keretben" számjelzés értelmezése ismeretlen előttem. A két járatban egy közös volt: általában kihasználatlanul közlekedtek, az emberek vagy a "sima" pótlókat és a villamost választották, vagy a 14-es és 114-es buszokat.

Folytatás: következő oldal


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra