Bevezető Tartalom Újdonságok English version Deutsche Version Budapest elvesztett sínei
 

 

életképek
építkezések
kocsiszínek
különmenetek
bemutatók

belföld
külföld

elvesztett sín
régi képek

közelről
múzeumok
emlékek
vasút
jegyek
hajók
egyéb

youtube

a készítőről
levél írása

énblog

   
 
A túrás folytatódik: Fehérvári út II.
Avagy a XI. kerületi gyerek továbbra is érdeklődve figyeli a történéseket...

Előző oldal

A déli oldali angolváltó kicsit közelebbről...

... illetve az északi oldal az idáig rövidített 18-assal...

... és 47-essel. Érdekes módon nem lett 47 és 47A jelzésre szétválasztva a két szakasz.

Ugyanaz a téma más szögből.

Néha ilyen is előfordult: mind a két vágányon két 18-as, 47-es meg sehol...

A Móriczon ekkor még nem látszik nyoma a két hónappal később kezdődő építkezéseknek...

Június elején újabb csonkítások léptek életbe: a balatoni és pusztaszabolcsi (a hivatalos elnevezése valószínűleg más, talán 30a és 40a, de ez csak egy főállású vasútmániásnak mond valamit :-) vasútvonalak fölötti hid (mely igazából két híd: egy vasbeton és egy acél) felújítása miatt a 47-est visszavágták a remizig, a 41-est pedig szüneteltették. Az utolsó napon még kimentünk NZA-val fotózni, és jól meg is áztunk a háttérben látható viharfelhő jóvoltából.

A 41-est busszal pótolták ezidőre, ehhez ijesztően véglegesnek látszó megállókat is építettek Rózsavölgyben.

A menetrend is hagyott némi kívánnivalót maga után: bizonyos időszakokban a követési időköz fél óra volt, mely jóval több, mint a villamosé! Vajon így akarták leszoktatni a helyieket a tömegközlekedésről?!

A vasút fölötti híd (igazából felüljáró) még használatban, 41-essel...

... és 47-esekkel.

A felüljáró az elágazástól nézve.

A felújítás idejére két különleges "mentesítő" járat is indult, a 7C és a 47Vgyors, utóbbinak lehet, hogy nem ez a hivatalos elnevezése, de a "kék alapon fehér betűk piros keretben" számjelzés értelmezése ismeretlen előttem. A két járatban egy közös volt: általában kihasználatlanul közlekedtek, az emberek vagy a "sima" pótlókat és a villamost választották, vagy a 14-es és 114-es buszokat.

Folytatás: következő oldal


© Varga Ákos Endre, hacsak nincs másképp jelölve. Figyelem: az oldalakon található szövegek és képek csak szerzőik engedélyével közölhetők újra!

Vissza a tetejére Vissza a kezdőoldalra