Topic-buli a tököli reptéren

    Mivel egyik kedvenc virtuális tartózkodási helyem, a "Legnagyobb repülős élményem" c. topic már egy ideje nem rendezett találkozót, Reseller és Bado olvtársak gondoltak egyet, és szerveztek egy bográcsozós bulit a tököli reptérre.

    Itt rögtön kettő is látható a délután főszereplői közül: Reseller, illetve a készülő bográcsgulyás.

    Amíg a hagyma, és néhányak nézése - a magukhoz vett alkoholtartalmú üdítóitaloknak köszönhetően - üvegesedni kezdett, mi megnéztük a nagyhangárt. Ez itt például a HA-APR, egy 1984-es Piper PA-46-310P "Malibu".

    A HA-BNA egy érdekesebb madár, eddig csak könyvekben láttam ilyet: ez ugyanis egy '77-es évjáratú Britten Norman "Islander" B.

    A HA-SUM egy tavalyi, szinte még bejáratós Cessna C-172 S, ha minden igaz.

    Egy német lajstomban levő Piper.

    Ezt a Piper PA-34-est tavaly, vagy tavaly előtt még Budaörsön fotóztam. Igaz, voltak más ismerős gépek is jelen, pl. HA-VEC, HA-SLE.

    Ez egy '74-es Beechcraft B24R "Sierra 20". Nem sokat tudok róla mondani...

    Egy Diamond DA-40-es, ultrakönnyű kinézetű gép (nem mértem le, hogy tényleg az-e). Még volt néhány hasonló a hangárban, sajnos hozzájuk nem értek...

    Mivel kint esett az eső, a hangárajtók pedig csukva voltak, túl jó minőségű fotókat nem tudtam csinálni, de ez a Cessna C-421 "Golden Eagle" annyira nagyon tetszett, hogy mindenképpen meg próbáltam örökíteni.

    Mi több, még bele is engedtek :) A kapitány...

    ... és a másodpilóta helye az elég jól felszereltnek tűnő fülkében.

    Badót éppen a magyar kisgépes repülés jövőjéről kérdezték, mire ennek a gépnek a lajstromával válaszolt: "HAJAJ!"

    A masina egyébként egy 1980-as gyártású Jak-18T, mely párom egyik kedvence, így le is fényképeztette magát előtte :)

    A hangár kívülről, esőben. Érdekes lenne tudni, hogy a jobb szélen látható betonváz minek köszönhető: sose készült el az a rész hangárnak, vagy visszabontották?

    A tankoló.

    A HA-VEW-et régebben Fahegyen szoktam volt látni.

    A HA-SAS-t (nem is hasas!) viszont nem is ismertem. Ez egy '78-as C-172N, mellyel a vállakozóbb kedvű topictagok bónusz sétarepülést tehettek a Flight Service 100 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft jóvoltából!

    A kis mokány HA-VEW motorindítás után.

    Kigurulás...

    ... aztán pár kör után begurulás, mivel túl nagy távokat úgysem lehetett volna tenni ebben az időben.

    "Ha bemegyek, a sok jó piától ázom el, ha kijövök, az esőtől; most mit tegyek?"-kérdezhetné Badó, de történetesen nem ezt kérdezte, hanem valami mást, amit elfelejtettem. A kép bal sarkából Emődi úr hussan ki Vmax közelében, mint tette azt aznap a HA-VEW-vel is, joboldalt pedig ZöPö örül annak, hogy van esernyője :-)

    Végül aztán visszatértünk a bográcshoz, és irtó jót zabáltunk (tudom, nem irodalmi nyelvezet, de ez több volt, mint evés:), iddogáltunk, beszélgettünk.

    Jó volt! Hatalmas köszönet a szervezőknek!!

    Ugye nemsokára csinálunk valami hasonlót Budaörsön? :-)


    Vissza a nyitóoldalra
    A készítőről
    vagy
    Levelet írhatsz...
    Vagy belefirkálhatsz a vendégkönyvbe, esetleg elolvashatod a bejegyzéseket.

    Ha ezt el tudod olvasni, akkor be van kapcsolva a monitorod :-)