Mivel egyik kedvenc virtuális tartózkodási helyem, a "Legnagyobb repülős élményem" c. topic már egy ideje nem rendezett találkozót, Reseller és Bado olvtársak gondoltak egyet, és szerveztek egy bográcsozós bulit a tököli reptérre.
Itt rögtön kettő is látható a délután főszereplői közül: Reseller, illetve a készülő bográcsgulyás.
Amíg a hagyma, és néhányak nézése - a magukhoz vett alkoholtartalmú üdítóitaloknak köszönhetően - üvegesedni kezdett, mi megnéztük a nagyhangárt. Ez itt például a HA-APR, egy 1984-es Piper PA-46-310P "Malibu".
A HA-BNA egy érdekesebb madár, eddig csak könyvekben láttam ilyet: ez ugyanis egy '77-es évjáratú Britten Norman "Islander" B.
A HA-SUM egy tavalyi, szinte még bejáratós Cessna C-172 S, ha minden igaz.
Egy német lajstomban levő Piper.
Ezt a Piper PA-34-est tavaly, vagy tavaly előtt még Budaörsön fotóztam. Igaz, voltak más ismerős gépek is jelen, pl. HA-VEC, HA-SLE.
Ez egy '74-es Beechcraft B24R "Sierra 20". Nem sokat tudok róla mondani...
Egy Diamond DA-40-es, ultrakönnyű kinézetű gép (nem mértem le, hogy tényleg az-e). Még volt néhány hasonló a hangárban, sajnos hozzájuk nem értek...
Mivel kint esett az eső, a hangárajtók pedig csukva voltak, túl jó minőségű fotókat nem tudtam csinálni, de ez a Cessna C-421 "Golden Eagle" annyira nagyon tetszett, hogy mindenképpen meg próbáltam örökíteni.
Mi több, még bele is engedtek :) A kapitány...
... és a másodpilóta helye az elég jól felszereltnek tűnő fülkében.
Badót éppen a magyar kisgépes repülés jövőjéről kérdezték, mire ennek a gépnek a lajstromával válaszolt: "HAJAJ!"
A masina egyébként egy 1980-as gyártású Jak-18T, mely párom egyik kedvence, így le is fényképeztette magát előtte :)
A hangár kívülről, esőben. Érdekes lenne tudni, hogy a jobb szélen látható betonváz minek köszönhető: sose készült el az a rész hangárnak, vagy visszabontották?
A tankoló.
A HA-VEW-et régebben Fahegyen szoktam volt látni.
A HA-SAS-t (nem is hasas!) viszont nem is ismertem. Ez egy '78-as C-172N, mellyel a vállakozóbb kedvű topictagok bónusz sétarepülést tehettek a Flight Service 100 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft jóvoltából!
A kis mokány HA-VEW motorindítás után.
Kigurulás...
... aztán pár kör után begurulás, mivel túl nagy távokat úgysem lehetett volna tenni ebben az időben.
"Ha bemegyek, a sok jó piától ázom el, ha kijövök, az esőtől; most mit tegyek?"-kérdezhetné Badó, de történetesen nem ezt kérdezte, hanem valami mást, amit elfelejtettem. A kép bal sarkából Emődi úr hussan ki Vmax közelében, mint tette azt aznap a HA-VEW-vel is, joboldalt pedig ZöPö örül annak, hogy van esernyője :-)
Végül aztán visszatértünk a bográcshoz, és irtó jót zabáltunk (tudom, nem irodalmi nyelvezet, de ez több volt, mint evés:), iddogáltunk, beszélgettünk.
Jó volt! Hatalmas köszönet a szervezőknek!!
Ugye nemsokára csinálunk valami hasonlót Budaörsön? :-)