Ez az oldal nem valami ünnepélyes évzáróról szól, egyszerűen csak arról, hogy december végefelé kint jártam Budaörsön, és bár repülni nem tudtunk (kicsit jeges-havas volt a pálya, kár lett volna fejreállni a Trénerrel), MicroDrive-ot és kézlefagyást nem sajnálva kattogtattam pár kockát...
A nagyhangárban folyamatosan cserélődnek a Kamovok: bejön egy-kettő a reptér távolabbi végén porosodók közül, és elhagyják a hangárt repülésre alkalmasan. De nézzünk csak meg a Ka-26 bonyolult rotoragyát, melyen a két rotorkoszorú elhelyezkedik!
Hát igen, a szaloncukor és a karácsonyfadísz nem tartozik a szovjet csavarszárnyas standard felszerelései közé :)
A HA-SGC is szétszedve kezdte 2001-et, és most itt van, újra repképesen!
Végre sikerült egy viszonylag elfogadható képet csinálnom a HA-FAA-ról is...
Ez a helikopter nyáron még katonás színben tündökölt, most viszont ilyen szép "Medicopter"-es festést kapott. Érdekes, de ez a szín is fiatalítja a Csirkecombot!
A BAE Bulldog az angol Royal Air Force alapvető kiképzőgéptípusa, én még nem láttam ilyet Magyarországon, egészen eddig...
És hát igen, itt van a kedvencem, a Morava. Szép ez a gép, talán 2002-ben nem maradok le a vele való repülésről :)
A hangárban is hideg volt, szó szerint elfagytak az ujjaim, hát még kint milyen hűs volt! Másnak se hozott sok repkedést ez a december végi idő...
A képen középen, jobbfelé látszik az a diszkontáruház, ami miatt le kellett zárni az ahhoz közelebb eső pályát. Lehet, hogy egy év múlva már mindenféle repülőséletről is csak múlt időben lehet majd beszélni Budaörs kapcsán? Én azért titokban remélem, hogy valaki felismeri a hely repülési történetének és lehetőségeinek értékét!
Búcsúzóul még egy kép az öreg Mig-21 "szoborról"...