TW6000-es a rákospataki hurokban
A 44-es rákospataki hurkánál (nem, nem véres és nem májas, hanem vágány) elég sok kép készült, mindenféle típusú villamossal. A legjellemzőbbek talán azok, melyek az 1500-as kocsikat ábrázolják.
Mint ez itt fent, a hetvenes évek második feléből (Tim Boric felvétele). Mindig is sajnáltam, hogy én nem készítettem ilyen képeket, ...
... aztán most hirtelen lehetőségem nyílt rá! Szép, nem? Kék ég, zöld fű, sárga villamos..
Furcsa ezt a nekünk új járművet ezeken a szinte halott vágányokon látni! Igaz, amikor a Banánok épültek (ezek '76-77-ben), még bőven volt itt élet!
Sőt: nagyjából az oldal tetején levő, "régi" 1500-ast ábrázoló kép készültekor gördült ki ez az "új" villamos a DÜWAG gyártócsarnokából! És mondja még valaki, hogy nincs haladás :-)
Ha a 62-es villamosnak nem is sok dolga lehet itt, azért remélem, hogy nem fognak eltűnni a vágányok a Csömöri útnak erről a részéről, és hogy a jelenleg "szüneteltetett" 44-es villamossal is fogunk még találkozni - Újpalotán is!
Na, ezen a képen tényleg úgy meg van hajolva a Banán, mint a névadó gyümölcs!
Békaperspektíva. Érdemes megfigyelni a földbe levert síndarabokat, melyek a vágányvándorlást hivatottak megakadályozni. Persze a cirrusfelhő a jobb szélen se csúnya!
És ez már egy "normális", azaz a 3-as vonalon járó hannoveri. A távolban a jelenleg használ(hat)atlan Thököly úti sínek láthatók, melyek már csak azért is megközelíthetetlenek, mert a Nagy Lajos király útján a vágánykeresztezést úgy felhegesztették (felfutás nélkül), hogy nem lehet villamossal ráhajtani. De ez már szak-hablaty, a lényeg az, hogy szeretném, ha ez lenne az a hely, ahol a jövőben is kereszteznék egymást a villamosok útjai :)