Tim Boric néhány további képpel is megörvendeztetett, ezúttal nem csak egy vonallal kapcsolatban:
A 3710-es UZ alumínium motorkocsi a 33A-n mindenképpen érdekes kép lenne önmagában is, de itt további érdekességek is fellelhetők! Például a tény, hogy ez egy színes fotó az UZ-ról. Vagy a háttérben álló ház, melyet egy évvel később lebontottak (mögötte áll a Flórián áruház). Óbuda és a napsütéses hetvenes évek...
A Mexikói és Erzsébet királyné útjának sarka. Egy kép, melyből már csak a helyszín maradt: a régi 1500-asok (F1A típus) eltűntek (legalábbis ebben a formájukban), a duplafeljárós, nyitott peronú pótkocsik szintén, és már a 67-es vonalon is évekkel ezelőtti elment az utolsó villamos (bár hivatalosan nem szűntették meg, csak szüneteltetik)...
Rákospalota, a Kossuth utcai végállomás. A 10-es viszonylat a múlté már 1985 óta, itt viszont még vígan közlekedik rajta ez az 1700-as ikerkocsi! A néni által tolt kézikocsi falusiassá teszi az összképet.
Váci út, a Dráva utca és a Dózsa György út kereszteződése. A 3-ason egy 2800-as motorkocsi által vontatott szerelvény közeledik. Az előtérben álló miniszoknyás, napszemüveges, tranzisztoros zsebrádiót hallgató lány kezében nem sétabot vagy mankó látható, hanem egy váltóvas, amellyel egy éppen áthaladt különjárati 15-ös villamosnak adott utat a Dráva utca felé. A háttérben látható házak már mind eltűntek (az utolsó 2001-ben), biztos tájékozódási pont talán csak a Nyugdíjfolyósító Intézet toronyépülete lehet a háttérben, a fák mögött. A kockakövön haladó 100-as Skoda és a két öreg Ikarus is figyelmet érdemel!
Photos: (C) Tim Boric
Tim előző képei, a 65-ös villamosról